Vrolijk kerst en gelukkig nieuwjaar - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Peter en Marlies Goossens - WaarBenJij.nu Vrolijk kerst en gelukkig nieuwjaar - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Peter en Marlies Goossens - WaarBenJij.nu

Vrolijk kerst en gelukkig nieuwjaar

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marlies

11 December 2014 | Suriname, Paramaribo

Een beetje ondeugend:
Met een vuurpijl in mijn kont
Vlieg ik 2015 al rond.
Ik moet nu al versturen
Want ik weet niet hoelang mijn vlucht zal duren.
Gelukkig Nieuwjaar.

Ik vroeg zonet aan mijn gsm:
“Gsmeke, gsmeke in mijn hand,
Stuur nu nieuwjaarswensen naar
De onnozelste in mijn bestand”
Ik ben benieuwd wie nu dit smske aan het lezen is
Maar toch een gelukkig en gezond 2015!

Mijn wens:
Ik heb een wens voor iedereen.
Een gelukkig nieuw jaar met lieve mensen om je heen.
Mensen die van je houden om wie je bent,
Mensen in wie je een stukje van jezelf herkent.
Laat merken dat je om hen geeft,
Dat je samen met hen iets moois beleeft,
Dan is je leven pas een feest. Proost op een gezond en zorgeloos nieuw jaar ,
vol geluk, gezelligheid en warme vriendschap voor elkaar! Veel geluk, liefde en een goede gezondheid voor 2015!


  • 12 December 2014 - 17:21

    Ingrid Goossens:

    Peter je ontpopt je als een waar dichter! Leuk hoor!
    Al de lieve wensjes stuur ik jullie terug, en geniet!
    Lieve Peter en Marlies, een heel gezond fijn liefdevol gelukkig en voorspoedig 2015!

  • 16 December 2014 - 13:01

    Anne:

    Ha Peter,

    Ook alvast prettige feestdagen en een goed nieuwjaar gewenst voor jullie!

    Groeten,
    Anne

  • 19 December 2014 - 11:29

    Marian Kalfs:

    Lieve Marlies en Peter, ook voor jullie:
    Heel mooie feestdagen gewenst en voor 2015 de beste wensen. Dat al jullie dromen mogen uitkomen !

  • 29 December 2014 - 15:56

    Aurel En Karin:

    Peter en Marlies wij wensen jullie de allerbeste wensen voor 2015 en dat alles dat jullie van plan zijn uitkomt, leuke baan misschien ander huis maar vooral gezondheid en liefde.

    groetjes van ons Aurel en Karin xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter en Marlies

Peter en Marlies of beter Marlies en Peter wonen en werken sinds 5 oktober 2013 in Paramaribo Suriname.

Actief sinds 08 Mei 2013
Verslag gelezen: 1069
Totaal aantal bezoekers 84479

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2013 - 31 December 2023

Suriname

Landen bezocht: